ویژگی های چوب درخت گردو

ویژگی های چوب درخت گردو

در این مقاله قصد داریم در مورد چوب گردو و ویژگی های آن صحبت کنیم.لطفا همراه ما باشید و برای خرید دستگاه خشک کن چوب صنعتی با ما تماس بگیرید.

چوب گردو ، چوبی زیبا ، محکم و همه کاره است.این چوب از یک درخت اندازه متوسط می آید که تقریباً 100 فوت قد دارد و دارای یک تنه است که می تواند تا 60 ″ قطر داشته باشد.رنگ چوب از قهوه ای روشن تا تیره تا قهوه ای شکلاتی است.

رنگ چوب گردو

رنگ چوب گردو از گونه ای به گونه دیگر متفاوت است و همچنین تحت تأثیر منطقه ای که در آن رشد می کند ، نیز قرار می گیرد.چوب گردو بخاطر رنگ غنی و تیره مورد احترام است.رنگهای موجود در چوب گردو بسته به اینکه چوب از چه بخشی از درخت باشد ، متفاوت است.

بسته به نوع چوب و روش خشک شدن آن ، رنگ و مقاومت چوب گردو می تواند به شدت متفاوت باشد.معمولاً چوبی که برای سرعت بخشیدن به خشک شدن در کوره خشک می شود ، قهوه ای رنگ است.از طرف دیگر ، اگر چوب گردو اجازه خشک شدن در هوا را داشته باشد ، منجر به رنگ بنفش تیره می شود.

برای اطلاع از قیمت دستگاه خشک کن چوب با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

موارد استفاده از چوب گردو

موارد استفاده از چوب گردو

گردو یک چوب سخت ریزدانه است که مقاوم در برابر ضربه است و از آن میتوان برای ساخت مبلمان استفاده کرد.اغلب برای مبلمان رسمی و مبلمان اداری اجرایی استفاده می شود.رنگ و قابلیت شکل پذیری ، خمیدگی و تراشکاری دقیق چوب گردو ، آن را به گزینه ای محبوب برای ایجاد مبلمان تبدیل کرده است.

از آن هم چنین برای ساخت انواع سازهای زهی مانند گیتار ، عود و ویولون نیز استفاده می شود.چوب گردو برای ساخت تعداد زیادی دیگر از محصولات و مواردی مانند روکش و نازک کاری و سازه های داخلی ، وسایل ورزشی و غیره استفاده می شود.

مشخصات و کیفیت چوب گردو

  • قوی و بادوام ، در عین حال سبک
  • متراکم با مقاومت خوب در برابر ضربه
  • کار با آن برای تراشکاری و کنده کاری آسان است.
  • از ویژگی های خمشی خوبی برخوردار است.
  • مقاوم در برابر پوسیدگی

مقایسه چوب گردو با چوب بلوط

بلوط چوبی با رنگ روشن است و طیف وسیعی از تن های قهوه ای روشن تا متوسط ​​را فراهم می کند.گردو چوبی تیره تر با سایه هایی است که از قهوه ای کم رنگ تا قهوه ای تیره متغیر است.چوب گردو یک چوب برتر محسوب می شود و قیمت آن از سایر چوب های سخت بیشتر است.

مشخصات و کیفیت چوب گردو

در حالی که بسیاری از ما دوست داریم خانه های خود را با چوب های گردوی زیبا و منحصر به فرد تزئین کنیم ، بیشتر چوب های گردو معمولاً بسیار گران هستند و نمی توان از آنها برای ساخت کابینت و پیشخوان های آشپزخانه استفاده کرد.

اگر می خواهید پول اضافی خرج کنید ، حتی می توانید از آن برای کفپوش و کابینت آشپزخانه استفاده کنید.ممکن است روی جیب شما کمی سنگین باشد ، اما نتایج نهایی ، ماندگار و کاملاً ارزش پول شما را دارند!

چوب گردو تنوع بسیار زیادی دارد.برای اطمینان از اینکه چوبی متناسب با نیازهای خود به بهترین وجه تهیه می کنید ، دانستن همه گزینه ها مهم است.

چه با چوب کار کنید و چه به سادگی به دنبال خرید یک مبلمان برای خانه خود هستید ، مهم است که در مورد انواع مختلف چوب گردو اطلاعات کسب کنید.اکنون که همه گزینه های خود را می دانید ، وقت آن است که شما روی نوع چوبی مناسب و متناسب با نیازهای خود سرمایه گذاری کنید!

دوستان عزیز از همراهی شما سپاسگزاریم ، اگر در این زمینه نیاز به اطلاعات بیشتری دارید ، سایر مقالات آهن چوب را مطالعه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *