دستگاه مولدر چوب نبات

مجموعه آهن چوب تولید کننده ‌ماشین آلات صنایع چوب مانند ‌دستگاه مولدر چوب نبات با استفاده از قطعات و تجهیزات درجه یک، مطابق با استاندارد های روز دنیا می باشد. تمامی محصولات عرضه شده دارای کیفیت اصلی درجه یک و مناسب ترین قیمت عرضه می شوند.

دستگاه موولدر: (چوب نبات، انواع قرنیز، دیوارکوب،بائودرب و چهار چوب و انواع زهوارها)

هر قطعه ی چوبی که طول زیاد و یک شکل مقطع ثابت باشد بهترین دستگاه مولدر برای ایجاد و ساخت این قطعه یک مولدر است. هر فرمی را با توجه به نوع شکل مورد نیاز با دستگاه های مولدر طراحی شده این صنعت می توان انجام داد. مزایای دستگاه مولدر چوب نبات نسبت به دستگاه های مشابه به علت نازک بودن چوب های مورداستفاده و همچنین خوراک کم تیغه امکان استفاده از قطعه های فلزی وجود ندارند و چوب به سختی به سمت تیغه ها حرکت می کند و اصطلاحا سر می خورد و یا فشار زیاد قلطک ها چوب لهیدگی پیدا می کند. در این دستگاه با استفاده از قلطک هایی از جنس پلی اورتان کش و انعطاف لازم و مناسب جهت به حرکت در آوردن چوب ها به سمت تیغه را ایجاد می کند در ضمنی که خطر پس زدن چوب را تا 95 % کاهش داده است و حرکت به صورت یکنواخت خواهد بود.

استفاده از یاطاقان بندی مناسب جهت حذف هر گونه ارتعاش تیغه به علت اینکه تیغه ها و وزن نسبتا زیاد دارند و در هنگام چرخش نیرو می گیرند از مرکز را ایجاد می کند و برخورد چوب باعث ارتعاش خواهد شد به همین دلیل یاطاقان های طول بلند و مناسب این مولدر طراحی شده است.

رفع گیر:به علت اینکه چوب دارای ترک ،گره یا پیچ خوردگی الیاف و یا رطوبت کم یا رطوبت زیاد چوب می باشد. در حین تراش و برخورد تیغه باعث گیر کردن می شود که در این دستگاه با حرکت به سمت بالای تیغه و قلطک ها باعث آزاد سازی و همچنین تمیز کردن و بازدید سرویس و نگه داری تیغه ها طراحی شده و کاربرد بسیار زیادی در مولدرها خصوصا چوب نبات دارند.

کفشک ها : در دستگاه های مولدر چوب نبات دو عدد کفشک طراحی شده که در جریان تراش قطعه فشار به روی قطعه می آورد تا تیغه ی زیر قطعه ی چوب را بتراشد و اصطلاحا قطعه فرار نکند و کفشک دوم با فشار آوردن روی چوب نبات باعث می شود بالا و پایین نرود و چوب نهایی کاملا صاف تراش خورذ.

سرعت قلطک ها: سرعت قلطک ها از طریق صفحه ی عایق قابل تنظیم است و به سرعت مناسب با نوع چوب ، ضخامت و فرم تیغه تنظیم می گردد.

دستگاه مولدر چوب نبات

قیمت دستگاه تولید چوب نبات

فروش دستگاه تولید چوب نبات