دستگاه فرز دروازه ای

مسلما ساخت تجهیزات بر اساس نیاز صنعت به وجود امده است دستگاه فرز دروازه ای دستگاهی است که برای براورده شدن نیاز تراشکاری در طول و سطح بیشتر تراش توسط مجموعه اهن چوب طراحی و ساخته شده است. این مجموعه تولید ماشین آلات صنایع چوب را با کیفیت اصلی درجه یک و مناسب ترین قیمت در دستور کار خود قرار داه است . جهت سفارش دستگاه مورد نظر خود با ما تماس بگیرید.

طول و عرض صفه کار گیر در این دستگاه با حفظ دقت، مشکل اساسی در ساخت این دستگاه میباشد خصوصا برای تراش شاسی های انواع دستگاه های CNC-NC و… هر دستگاهی که نیازدارد به یک سطح تراش کاملا تراز و همچنین محل قرار ریل ها ، یاطاقان ها ، سوراخکاری های با دقت ، کف تراشی و….حتی جای خارها و شیار های دقیق بدون اینکه شاسی قطعه ای ساخته شود و شاسی به صورت کامل و یکپارچه باشد جهت سهولت تولید و زمان کم و دقت بالا این دستگاه ها به دو دسته تقسیم میشوند.

دستگاه دروازه تراش هد ثابت (اسپیندل ثابت) و میز متحرک مزایای این دستگاه از قرار زیر میباشد:
1 -شاسی سبک
2- ارتعاش کمتر
3 -بیشتر تراش در طول قطعات مناسب است.
معایب دروازه تراش صفحه ی متحرک این است که میز بزرگ و دو برابر طول قطعه و سنگین به ریل آسیب می زند و انرژی
زیادجهت جابه جایی لازم است و محدودیت های زیادی دارند.
دستگاه هد متحرک (اسپیندل متحرک) و میز ثابت این دستگاه ها مناسب تراش انواع شاسی های سبک و سنگین است و هیچگونه محدودیتی ندارند و با استفاده از ریل و موتور های مناسب حرکتی، می تواند به صورت CNC-NC حرکت کند و کف تراشی و انواع مته های سوراخکاری را نیز به این دستگاه متصل نمود و انواع فرزهای انگشتی و شیار ها و خارها را نیز به این دستگاه متصل نمود و جهت خنک کاری یک مخزن آب به اضافه روغن Z1 و لوله کشی تا اسپیندل و همچنین هوای فشرده جهت پاکسازی محیط زیر تیغه و تمامی حرکت ها به صورت CNC-NC و دستی میباشد که با N کدر های با دقت بالا این مجموعه آماده ی طراحی و ساخت انواع دستگاه های تراش فلز و چوب وسنگ و شیشه را در صنعت را توجه به نیاز هر صنعتی و هر میزان دقت و تولید دارد.
مفتخریم که دستگاه های شما صنعتگران عزیز را اصلاح، طراحی و ساخت نماییم.

دستگاه تراش دروازه ای

ماشین فرز دروازه ای

ماشین تراش دروازه ای

قیمت دستگاه تراش دروازه ای

فروش دستگاه تراش دروازه ای

قیمت دستگاه فرز دروازه ای