دستگاه خشک کن چوب

آهن چوب تولید کننده ماشین آلات صنایع چوب مانند دستگاه خشک کن چوب، دستگاه رام برش، دستگاه فرز دروازه ای و … با قیمت مناسب و کیفیت عالی می باشد. دستگاه خشک کن مجهز به سیستم هوشمند با استفاده از هوای گرم به صورت مستقیم و غیر مسقیم است، دمای دستگاه با توجه به نوع هر چوب تنظیم می شود. جهت خرید دستگاه با ما تماس بگیرید.

بی شک برای مواد اولیه ی چوب خنک بودن آن جزء مهمترین ویژگی چوب برای کارکردن آن است. مهمترین مزایای خنک کردن چوب:
1- ترک خوردن و پیچیده شدن و تاب برداشتن چوب کاهش می یابد.
2- ماشین کاری چوب راحت صورت می گیرد و مزایای خشک کردن چوب در کوره نسبت به هوای آزاد.
3- زمان خشک شدن در کوره چینی کمتر از هوای آزاد است.مثال :برای چوب.
4- معطلی سرمایه کاهش می یابد.
5- خطرات آتش سوزی با کاهش زمان خشک شدن کاهش می یابد.
6- در فصول زمستان که دسترسی به چوب چب خشک جزء مهمترین مسائل است و خشک کردن در هوای آزاد میسر نیست در کوره چوب خشک کنی به راحتی انجام می گیرد.
7- آفات و بیماری های ناشی از طبیعت و جنگل در هنگام خشک شدن از بین می روند مانند: انواع حشرات، موریانه، سوسکهای چوبخوار، قارچها ، کپک ها ، زنبورها ی نجار و ….. .
8- تمام فرایند خشک شدن در کوره بر اساس رطوبت اولیه ی چوب انجام می گیرد و توسط داده های سنسور متصل شده به چوب سپس همگام و به صورت کاملا هوشمند نسبت به خشک کردن برنامه ریزی خود کار انجام می گیرد و نیاز به نمونه گیری و غیره وجود ندارد.
9- صرفه جویی انرژی دریچه هایی همراه با فنی که طرف خشک کن طراحی شده که چنانچه از داده های سنسورهای دستگاه رطوبت بیرون کمتر از درون باشد و دمای بیرون بیشتر با تبادل هوا رطوبت داخل به بیرون ذخیره می شود و هوای
خشک تر به داخل کوره هدایت می شود و کوره خاموش می ماند.
10- انرژحرارتی کوره توسط کار تامین می گردد و طراحی کوره یکی از پر بازده ترین در کوره های چوب خشک کنی است.
11- ایزو لاسیون کوره باعث کاهش افت حرارتی و نتیجه کاهش مصرف انرژی حرارت می شود.
12- تمام تنظیمات در صفحه ی نمایش به راحتی انجام می گیرد و نیاز به تشخیص خاص نیست و مجهز به نمودار گیری از تمام عوامل موثر و پرینت همه ی کار کرد یک دوره است.

دستگاه خشک کن چوب صنعتی

قیمت دستگاه خشک کن چوب

ساخت دستگاه خشک کن چوب